FRANCHISE FİRMALAR MERKEZ - ŞUBE YÖNETİMİ

Şubeleriniz Kontrol Altında!

Merkezi Yönetim Sistemi ile firmalar Şubelerindeki Satışlar - Stoklar ve Müşteri Kartları gibi bilgileri merkezde bulunan programına transferini gerçekleştirebilir. Aynı zamanda Şubelere bu bilgileri transfer edebileceği gibi, Menü değişikliklerini otomatik olarak seçtiği Şubeye transfer eder bu sayede Menüde yapılacak değişiklikler anında Şubelere transfer edilmiş olur. Bu program ile Merkez Şube bilgilerini hızlı ve kolayca takip edebilir.

Program birden fazla şubenin bilgilerini aynı anda tutabilir, istenildiğinde online/offline takibi yapabilir. Bu sistemle, şubelerin karlılık durumunu, şubeler arası karşılaştırmalar, hangi şubede hangi ürünlerin daha çok satıldığı, şubelerin stok durumları v.b. gibi birçok bilgiye anında ulaşılır. Müşteri portföyünün bir yerden tek kartla yapılması sağlanır. Bu müşteri promosyon uygulamalarında veya müşteri bağımlılığının tespiti gibi birçok uygulamanın kolayca gerçekleştirilmesini sağlar. Müşterilerinizin her şubede biliniyor olması size prestij sağlar.

Merkezi Yönetim Sistemi ile Şubelerde bulunan kullanıcı yetkilerini düzenleyebilir, istenilen yetkileri kullanıcılara tanımlayabilir

  • ŞubeAnalizleri
  • Katkı Payı Hesaplamaları
  • Şube Karşılaştırmaları
  • Şube Depo Bilgisi
  • Menü ve fiyat değişimleri
  • Anlık Ciro bilgisi
  • Haftalık Ciro bilgisi
  • Aylık Ciro bilgisi

Daha Fazlası İçin:

444 36 10